Veelgestelde vragen over het TotallyTraffic systeem
Heeft u vragen over het inloggedeelte van het TotallyTraffic systeem? Lees hieronder de meest gestelde vragen.
Wie is mijn accountmanager?
Heeft u vragen over lesaanbod of lopenden aanvragen in het systeem, neem dan gerust contact op met uw accountmanager. De contactgegevens van uw accountmanager zijn te vinden op de TotallyTraffic website op: totallytrafficzuidholland.nl/contact
Tevens kunt u na het inloggen in het dashboard via totallytrafficzuidholland.nl/login onder aan de pagina zien wie uw accountmanager is.
Ik kan niet meer inloggen, wat nu?
Het niet meer in kunnen loggen kan diverse oorzaken hebben. Doorloop onderstaand stappenplan:
-
Klopt het e-mailadres waarmee u inlogt?
Kan het zijn dat u probeert in te loggen met een e-mailadres dat niet juist is?
- Klopt het wachtwoord waarmee u inlogt?
-
Bent u uw wachtwoord vergeten?
Stel dan een nieuw wachtwoord in. Dat kunt u doen door te klikken op de link "Wachtwoord vergeten?" op de login pagina op totallytrafficzuidholland.nl/login Na het invullen van uw e-mailadres ontvangt u instructies over het opnieuw instellen van uw wachtwoord.
-
Zijn de eerdere stappen niet succesvol geweest om in te loggen?
Neem dan contact op met uw accountmanager. U kunt de contactgegevens van uw accountmanager terugvinden op totallytrafficzuidholland.nl/contact
Ik ontvang geen bericht over mijn aanvraag
Als u e-mails denkt te missen over uw aanvraag, log dan in het dashboard in om de status van uw aanvraag te bekijken. Indien er geen voortgang van uw aanvraag is, neem dan contact op met de lesaanbieder of de accountmanager. Deze kunnen u verder helpen.
De contactgegevens van de lesaanbieder of accountmanager kunt u terugvinden in de aanvraag in het blok "Contactgegevens".
Ik ontvang geen e-mails vanuit het systeem
Had u een e-mail verwacht vanuit het systeem, maar ontvangt u deze niet? Controleer dan als eerste uw ongewenste berichten map in uw e-mailprogramma.